"אתר הגיל הרך" אינו מספק מאמרים, שאלונים או כל חומר אחר מלבד אלה המתפרסמים באתר

ילדי הקריסטל

מאת: אלונה פלד

מתוך: "דרך האושר" יוני 2007

פגשתם פעם ילד בעל נשמה יתרה, שיש בו תבונה מפתיעה, מחשבה בהירה ורגש שופע? אולי אתם מכירים מבוגר בעל נשמה של ילד תם ונקי? יהודית פלאות, מחברת הספר "ילדי הקריסטל – ילדי הכוכב", מכנה את בני האדם האלו, צעירים או מבוגרים, ילדי הקריסטל.

הספרות הרוחנית טוענת שילדי הקריסטל היו כאן מאז ומתמיד. יש המצביעים, למשל, על הצליל הדומה של ישו "כרייסט" לצליל המלה "קריסטל". יש הסוברים שמנהיגי אומה קדומים ונביאים תנ"כיים הינם נציגים עתיקים של ילדי הקריסטל, 'ילדי החוכמה העתיקה'. מעוזם של ילדי הקריסטל הוא הר המוריה. הסימבוליקה של הר המוריה בתרבות היהודית היא טעונה ועמוקה מאוד (די להזכיר את עקידת יצחק, אשר על פי המסורת נערכה שם), ויש המאמינים ששם חגות להן הנשמות העתיקות של ילדי הקריסטל. במרוצת הדור האחרון מדברים על זיהוי נוכחות ברורה של ילדי פלא אלו כאן בפלנטה שלנו.

ילדי הקריסטל שייכים לקבוצה ייחודית ונדירה של ילדים בעלי יכולת טלפאתית ואינטואיטיבית מופלאה, נפש מזוככת, רגישות עמוקה וראייה נדירה ופורצת דרך. הם חדי מבט, מהירי תפיסה ומלאי רוך ואהבה. הם משולים לאבן קריסטל יפהפייה ושופעת עוצמות.

יהודית פלאות, מורת דרך רוחנית ומדיום, שהייתה, לטענתה, בעברה ילדת קריסטל בעצמה ובהווה היא אם לשלושה ילדי קריסטל, משמשת כמטפלת מקצועית בילדי קריסטל , צעירים ובוגרים. היא עובדת איתם על העוצמה הפנימית הרוחנית ונעזרת לשם כך בשחזור גלגולים. כלי העבודה שלה הם: הקשבה, חשיבה, מודעות, תקשור ואהבה וגם תרכובות מיוחדות של פרחי באך.

מתי פגשת לראשונה את תופעת ילדי הקריסטל?
"אני עצמי ילדת קריסטל, אם לשלושה ילדי קריסטל, כך שזה תמיד היה כאן, גם עוד לפני שידעתי לקרוא לזה בשם ולתת לזה הגדרות. תחילת ההיכרות שלי עם התופעה הייתה לפני יותר מעשרים שנה ולא מתוך קריאה תיאורטית. המפגש עם התופעה ברמה המקצועית היה לפני כעשר שנים, כשהתוודעתי גם אל המונח עצמו ואל רוחב היריעה".

אילו תכונות ייחודיות מזהים אצל ילדי הקריסטל?
"אני טוענת שכל אדם נולד אל העולם הזה עם ידע, כוח ועוצמה. העניין הוא שלא כל אחד מפתח את הידע הזה לכדי ממשות פרקטית. לא לכל אחד ישנם הכלים לפתח את הידע המצוי בקרבו. ילדי הקריסטל באים לכאן עם ידע רב. הם הרבה יותר מוכנים ומחודדים מראש ליישום הדברים. אני פיתחתי באמצעות תקשור כלים למיצוי הידע הזה. אני מעבירה את הכלים שלי למטופליי, ביניהם גם ילדי קריסטל.

"אני קוראת לילדים האלה 'ילדי הכוכב'. הם ישויות עתיקות, שמביאות איתן ברכה גדולה, יכולת נתינה אינסופית ואהבה ללא תנאי. מזהים בילדים האלו כישרונות בתחומי הציור, הכתיבה והמוזיקה. יש להם יכולת טלפאתית נדירה, אינטואיציה מחודדת, דמיון עשיר ומקורי וראייה לעומק ולרוחב. הם יכולים להיות המורים של המורים שלהם ושל ההורים שלהם. הם חריגים במצוינות שלהם ומקדימים את זמנם בהרבה מובנים.

"הרבה פעמים בשל העומק שלהם ישעמם להם במסגרות הרגילות ויהיו להם קשיי השתלבות. הם מחוברים מאוד לטבע. מומלץ לתת להם לשהות במרחבים ולצאת איתם למקומות של שלווה ורוגע. השקט הוא המדריך הגדול שלהם".

תני דוגמאות ליכולות האלו.
"כשבתי הקטנה הייתה בת שנתיים היא הייתה גומעת מרחקים בשטחים פתוחים בסביבה בה גרנו. היא נהגה לרוץ יחפה במשך קילומטרים כמו בדואית קטנה. אני רכבתי על אופניים לצדה והשגחתי עליה. ברור שזו לא התנהגות רגילה לתינוקת בגיל כזה. היא ביטאה כאן חופש תנועה, היכרות בלתי רגילה עם המרחב והיעדר פחד.

"ילדי הקריסטל שאני עובדת איתם מגיעים אליי עם סיפורים שיכולים להישמע להוריהם מופרכים, אבל לי ברור שהילד דובר אמת. אני מזהה בהם את היכולת הטלפאתית ואת זיכרונותיהם מגלגולים קודמים. היכולת הוורבאלית הגבוהה שלהם מאפשרת להם להסביר את עצמם בצורה כל כך יוצאת דופן ויצירתית.
"ילדי קריסטל מספרים סיפורים שיכולים להישמע להוריהם מופרכים, אבל לי ברור שהילד דובר אמת. אני מזהה בהם את היכולת הטלפאתית ואת זיכרונותיהם מגלגולים קודמים"
"אחד מילדי הקריסטל בהם אני מטפלת הוא ילד בן 10 בעל עולם פנימי עשיר מאוד. הוא מאוד נמשך לחלליות ולכוכבים. הוא בא אלי עם בעיה שהוא עצמו הגדיר: 'אני מרגיש אנשים עפים וזזים בתוכי. כל פעם הם אומרים לי דברים אחרים'. הוא הסביר שהוא עצוב מאוד כי לא מבינים אותו. הגישה שלי, גם במקרה שלו, היא ללכת עם הילד אל תוך העולם הרגשי שלו, ומתוך עולמו לטפל בו ובמה שכואב לו. עשיתי איתו מה שאני מכנה 'עלייה לכוכבים'. אני הרי קוראת לילדים האלו 'ילדי הכוכב' ומאמינה שהנשמה באה משם ושמלמעלה אפשר להוריד אנרגיות. במהלך הטיפול הילד סיפר שיש כוכב מנצנץ שקורא לו להיכנס אליו, אבל השומרים לא נותנים לו להיכנס. גייסתי איתו ביחד מדריך-מלך, שיעזור לו להיכנס אל הכוכב ולהביא ממנו אור ואנרגיות טובות. הילד סיפר שהמדריך-מלך אמר לו שהוא צריך להיפגש עם השמחה ולסלק את העצב ושלח אותו אל כוכב השמחה, שם הכל צהוב, מוזהב ומאיר. הילד ביקש עזרה מכוכב השמחה,שיעזור לו להשלים את החלק החסר בנשמתו. הילד תיאר את נשמתו כלב בעל חתיכה חסרה, שדרכה העצב חדר פנימה. איש צהוב שהציג עצמו כראש השמחה, העניק לו במתנה את החתיכה החסרה שתאפשר לו לחוש שמחה".

מה המפתח לעבודה עם ילדי קריסטל?
"הקשבה היא המפתח לכל תקשורת,ולכל קשר ובוודאי לכל תהליך טיפולי. לתפיסתי, יש להקשיב לילד ולתת לו לבטא את פחדיו ולספר על הקשיים שלו. חשוב לתת לילד הקריסטל לגיטימציה,להעביר את המסר שמותר לו לכאוב, להיכשל, לפחד ולהיות שונה מאחרים. לתת לו במה מלאה, גם להצלחות ולכישרונות. כדאי, כמובן, לחזק את התכונות החזקות ממילא, ולהעצים אותן.

"אני תמיד חוזרת ואומרת להורים, לגננות ולמורים: תקשיבו לילדים שלכם, תנו להם תשומת לב, לכו עם ולא נגד. ברוב המקרים הקשב מצד הילד יגיע בעקבות ההקשבה שלכם אליו".

בספרך את כותבת:"תפקיד ילדי הקריסטל הוא להיות המנהיגים של הדור הבא. ספרי על הזיקה בין ילדי קריסטל לדמויות מפתח בחברה.
"לילדי הקריסטל יש שליחות. הם כאן כדי להאיר, לרפא, ולהרעיף טוב ואהבה. הם באים אלינו מכוכב האור והיצירה, ממחוזות של יוזמה, המצאה ופריצת דרך. הרבה מנהיגים, אנשי תרבות ואמנים הם 'קריסטליים'. אני יכולה לציין כמה שמות שבוודאי מוכרים לכולם ואשר לדעתי הם ללא ספק 'קריסטל': אילן רמון ז"ל, מיה בוסקילה, שרי אריסון, גאידמק, אביב ויונתן גפן, שמעון פרס ועוד.

"אנשי הקריסטל באים מהמקום הכי טהור. הם בעמדה גבוהה מאוד של נתינה ותרומה. הם משפרים ומזרימים אור ומשפיעים לטובה על כל מקום בו הם נמצאים".

קווים לדמותם של ילדי הקריסטל

* רגישים ביותר לכל גורם בסביבתם: לריחות, לצבעים, למראות ולתגובות של אנשים.
* מצד אחד בעלי עוצמה אדירה ומצד שני פגיעים ביותר.
* בעלי שקט פנימי עמוק (או לחלופין סובלים מאי שקט ניכר).
* זקוקים למרחב פרטי משלהם, לעתים מתבודדים.
* מנהיגים 'מבטן', שתופסים פיקוד על בני גילם בגן הילדים ובבית הספר.
* לעתים נמנעים או חוששים ממפגשים עם קהל רב.
* בהתבגרותם הם רוחשים חיבה עמוקה לתינוקות ולילדים קטנים.
* כאשר ילד קריסטל מביט בך אתה חש כאילו עיניו חדרו אל נשמתך.
* לעתים סובלים מתקופות של דיכאון עמוק ועצב מתמשך.
* בעלי יכולות ריפוי בלתי רגילות.
* אוהבי טבע ובעלי חיים.
* בעלי כישרונות אמנותיים: מוזיקה, כתיבה, מחול, ציור ועוד.
* רגישים לסביבה מזוהמת, לקרינה, לגלי חשמל סטאטי ועוד.
* מחוברים ביותר ל'עצמי הגבוה' שלהם עוד מגיל ינקות.
* לעתים קרובות יעדיפו תפריט צמחוני.
* מודעים מאוד לגופם ולטיפוחו.
* בהתבגרותם הם רגישים מאוד לחוסר צדק חברתי.
* שתקנים במיוחד, אוהבי שקט.
* לרוב אינם זקוקים להורות קלאסית, אלא הם עצמם לעתים קצת על תקן הורים לעצמם.

מתוך מאמר של שריל ג'קסון שפורסם במגזין האנגלי: (Planet light worker

שיתוף ברשתות חברתיות:

כתוב/כתבי תגובה