2

מאפייני האינטראקציה החינוכית התיווכית והשפעותיהם על ילדים בגיל הרך

מאת: פנינה ש. קליין

 דע-גן, המרכז הארצי לקידום מתמטיקה, מדע וטכנולוגיה בחינוך הקדם יסודי

אב תשס"ח, אוגוסט 2008

במאמר תקציר של תוצאות מחקר שנערך לבדיקת היעילות של תוכנית ההתערבות בגישת הלמידה המתווכת . " נמצא כי התנהגותו החברתית של הילד בגיל הרך נבנית בעיקר על יסוד אינטראקציות חברתיות ומתרחשת כאשר מבוגרים (הורים, מורים ומטפלים) נענים ומגיבים לביטויי רגש של הילד משיימים אותם ( כלומר קוראים להם בשמם ). ומשוחחים עליהם עם הילד." מהממצאים עולה החשיבות רבה לתוכנית התערבות כזו לגילאים הצעירים.  

המאמר המלא

פנינה קליין

Share and Enjoy:
  • Print
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Yahoo! Buzz
  • Twitter
  • Google Bookmarks
תגיות: , ,

תגובות (2)

Trackback URL | Comments RSS Feed

כתוב / כתבי תגובה (רצוי!)




If you want a picture to show with your comment, go get a Gravatar.

  • אהבתם את מה שקראתם? הכניסו את פירטכם וקבלו מידי פעם עדכון במייל על תכנים מעניינים באתר:

    captcha