0

ממחקר לעשייה בחינוך לגיל הרך

עורכיםפנינה ש' קליין, יעקב ב' יבלון

מחבריםחברי הוועדה לבחינת דרכי החינוך לגיל הרך

ועדהממחקר לעשייה בחינוך לגיל הרך

 פרק מתוך הספר המסכם את עבודת הועדה לבחינת דרכי חינוך לגיל הרך פרק 3 עוסק במאפייני האינטראקציה החינוכית התיווכית והשפעותיהם על ילדים בגיל הרך. האינטראקציה מבוגר ילד על שני מרכיבה הרגשי -חברתי וההוראתי.  

Share and Enjoy:
  • Print
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Yahoo! Buzz
  • Twitter
  • Google Bookmarks
תגיות:

כתוב / כתבי תגובה (רצוי!)




If you want a picture to show with your comment, go get a Gravatar.

  • אהבתם את מה שקראתם? הכניסו את פירטכם וקבלו מידי פעם עדכון במייל על תכנים מעניינים באתר:

    captcha