2

תיווך מטפח אוריינות בגיל הגן כדוגמא ליישום של הוראה תואמת התפתחות

מאת: קלודי טל

"המאמר שלפנינו מתמקד בטענה שאינטראקציה איכותית בין הורים ומחנכים פורמליים לבין ילדים היא סימן בולט להצלחתה של הוראה תואמת התפתחות. נוסף על כך אנו טוענים, שלימוד מעין זה הוא בבחינת מרכיב הכרחי בטיפוח האוריינות של ילדים בגיל הרך, כלומר הצלחתן של אסטרטגיות או של שיטות הוראה שונות בהקניית קריאה וכתיבה מותנית באיכות האינטראקציה שנלווית לשיטות ההקניה ולאסטרטגיות שמחנכים נוקטים. "

 למאמר המלא תיווך מטפח אוריינות

Share and Enjoy:
  • Print
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Yahoo! Buzz
  • Twitter
  • Google Bookmarks
תגיות: ,

תגובות (2)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. אמירה בן ישי הגיב:

    היכן המאמר המלא??
    אודה לכם על שחזור הקישור למאמר המלא
    יישר כוחכן בעבודתכן הברוכה

    • admin הגיב:

      לקוח מתוך חוברת בשם זה שיצאה בהוצאת מו"פת ב 1955 . החוברת המלאה ניתן למצוא במכון מו"פת הנה הקישור

כתוב / כתבי תגובה (רצוי!)




If you want a picture to show with your comment, go get a Gravatar.

  • להרשמה לעדכנים במייל, מלאו את פרטיכם בטופס הבא

    captcha