אח 2000 |
קידום התפתחות חברתית ומוסרית בגיל הרך: גישות יצירתיות |
אדוארדס, קרולין פופ |
נורד 1995 |
אשנב לנפש – שיח יצירתי עם ילדים |
אוקלנדר, ויולט |
אוצר המורה 1966 |
כיצד להסתכל בילדים (פרקים 1,9,10,11 ) |
אורמיאן, חיים |
גל 2001 |
זרעים של אושר – להושיט יד לילד בדרכו אל החיים |
אינור-בנג'י אורלי |
פפירוס 2001 |
גיבוש האישיות בגיל הרך |
אלכסנדרוביץ מלכה, אלכסנדרוביץ דב |
פועלים 1968 |
דיבס-הילד המחפש את זהותו |
אקסליין, וירג'יניה |
פלד 1981 |
איתותים – מה באמת אומר לי הילד שלי? |
אקרמן,פ. קפלמן,מ. |
רשפים 1987 |
קסמן של אגדות ותרומתן להתפתחותו הנפשית של הילד |
בטלהיים ברונו |
דיונון 1997 |
לשלוט ב- ADHD |
ברקלי, ראסל א. |
זמורה/ביתן 1987 |
בעיות משמעת אצל ילדים |
גולדברג, יואל |
זמורה-ביתן, 1995 |
יבש לתמיד – בעיות הרטבה |
גולדברג, יואל |
משרד החינוך 1995 |
ניצני אלימות בגיל הרך ודרכים להתמודדות |
גולדהירש אורה |
אח 1994 |
עולמו הפנימי של הילד הפגוע: אשנב לעולם הפנימי של ילדים הסובלים מבעיות רגשיות |
גרוסמן גאולה (עריכה) |
פועלים 1981 |
התמודדות עם התנהגות בלתי-נאותה של ילדים |
דרייקוס, רודולף |
יבנה 1995 |
ילדים – האתגר |
דרייקוס, רודולף, ויקי סולץ |
כנרת 1986 |
מה עושים עם ילד שלא ישן |
האסאלאם,דוד |
בץ 1990 |
על בעיית ההרטבה אצל ילדים |
היימן, א |
פועלים 1988 |
הילד, משפחתו וסביבתו |
ויניקוט, ד.ו. |
עם עובד 1996 |
משחק ומציאות |
ויניקוט, ד.ו. |
דביר 1996 |
הכל מתחיל בבית |
ויניקוט, ד.ו. |
זמורה/ביתן 1982 |
פחדי ילדים |
וולמן, בנימין |
ידיעות אחרונות 1986 |
בעיות שינה של התינוק והילד |
וולף,דני |
אסטרולוג 1996 |
ילדות – מה מגלה הילד בעולמנו |
וייט, שלדון וברברה |
ספריית פועלים 1991 |
אהבה התלויה בדבר – הילד הפגוע בעיני הוריו |
וייס מאירה |
אמונה |
צעדים ראשונים בקליטת ילד במעון |
וייס, רות |
המחברת 2001 |
כשירות חברתית |
טל, קלודי |
בץ 1991 |
התמודדות עם פחדים בגיל הרך |
טל, קלודי |
אקדמון 1982 |
הכשרה בהתיחסות רגישה ואפקטיבית לילדים |
כהן, אסתר |
תכנית שוורץ 1993 |
הילד כפרט- בעיות התנהגות ובעיות רגשיות. מקראה. |
כהן, אסתר |
אורנים 1991 |
שנת החיים השניה |
לוין, גדעון |
זמורה 1988 |
החודשים הראשונים |
ליץ', פנלופי |
סירקיס 1985 |
הגיע זמן לישון |
לנסקי, ויקי |
מעריב 1993 |
על תינוקות ואנשים |
מוריס, דסמונד |
ספריית פועלים ועמותת תומי 2000 |
השמיעי קולך – נצחונה של משפחהבמלחמה באוטיזם |
מוריס קת'רין |
דביר 1992 |
הדרמה של הילד המחונן |
מילר, אליס |
מעלות 2000 |
על ילדים, רגשות וחברים: טיפוח התנהגות חברתית של ילדים והתמודדות עם קשיי התנהגות |
מנדלס נועה |
ספריית פועלים 1984 |
בתנועה מתמדת- הילד ההיפראקטיבי בבית ובביה"ס |
מרגלית, מלכה |
אחיאסף 2000 |
גם הילד יודע – הבנת עולמם הרגשי של ילדים וטיפוחם |
סולטר אלטה |
עם עובד 2000 |
ילדות אופטימית: תכנית פסיכולוגית לבניית החוסן הנפשי של ילדים |
סליגמן, מרטין |
אח 1993 |
המשחק הסוציודרמטי |
סמילנקי, שרה ושפטיה, לאה |
אח 1981 |
תפיסת המוות בעיני ילדים -גילהגן |
סמילנסקי, שרה |
אח 1993 |
פסיכולוגיה וחינוך של ילדים יתומים |
סמילנסקי, שרה |
אח 1990 |
פסיכולוגיה וחינוך של ילדים להורים גרושים |
סמילנסקי, שרה |
כתר 1990 |
תאומים – פסיכולוגיה וחינוך |
סמילנסקי שרה, דוד זוהר וחיה שניר |
הקיבוץ המאוחד 1994 |
ילדות כמרקחה |
פורמן, מירטה |
דביר 1978 |
תקינות ופתולוגיה בילדות |
פרויד, אנה |
פועלים 1974 |
השנים המופלאות |
פרייברג, סלמה |
מודן 1984 |
זכותו הטבעית של כל ילד |
פרייברג, סלמה |
פועלים 1997 |
אוטיזם- פשר החידה |
פרית', אוטה |
עמיחי 1989 |
משבר ושינוי בחיי הילד וסביבתו |
רביב עמירם וכצנלסון עדנה |
פפירוס 1990 |
הדרך לשליטה עצמית |
רונן, תמי |
פפירוס 1992 |
שליטה עצמית ותושיה נלמדת |
רונן, תמי |
רמות 1992 |
גם ילדים יכולים |
רונן, תמי |
רמות 1994 |
ויותר מכל אהבה – האמנות והמיומנות בטיפול בילדים |
רונן, תמי |
אסטרולוג 1996 |
ינקות – עולמו של התינוק |
ריצ'רדס, מרטין |
מודן, 1997 |
יומנו של תינוק |
שטרן, דניאל |
רמות 1996 |
גם תראפי – אמנות הלחימה בקשיים בעולם הילד |
שתיל יונתן |
המועצה הלאומית לשלום הילד 1993 |
חינוך באלימות-חינוך לאלימות |
** |