אח 1999
|
עבודה עם ילדים מתחת לגיל 3
|
אבוט לסלי והלן מוילט
|
הד ארצי 2000
|
ללמוד מהרגע הראשון
|
אינון דורותי
|
אונ' ת"א 1999
|
יש לי פתרון, לגילאים צעירים -ספר פעילות, מדריך למורה ולגננת
|
אל-יגון מיכל ונויברגר שלי
|
אח 1994
|
גילוי היכולות הטבעיות של ילדך.קידום סקרנות, יצירתיות ויכולת למידה
|
ארמסטרונג תומס
|
אח 2000
|
ילדים יצירתיים – הוראה רבתדמיון
|
ביטלסטון פלורנס
|
בץ
|
אירועים במעונות יום
|
בץ,ש. כפרי,ח
|
מדרשת אדם 1991
|
מלכלוכית לאגדה חדשה – חינוךהומניסטי באמצעות ספרות ילדים בגיל הרך וגן
|
בר חיים רחי
|
טלמור
|
בחן ובקלות נטפח סביבה חינוכית
|
ברק, ברוריה
|
דיונון 1992
|
טיפוחון
|
גל,ס, אלכסנדרוביץ,מ
|
משרד העבודה 1996
|
מדריך להורים ולאנשי מקצוע
|
גרבר, לוסי
|
תכנית שוורץ 1987
|
פעילויות עם ילדים בגיל הרך
|
דיין, יעל
|
המחברת1997
|
תינוקות! מדריך להתפתחות ולמשחק עד גיל שנה
|
הארן-מרקוביץ,ג'רי
|
המחברת 2000
|
פעוטת! המדריך להתפתחות המשחק מגיל שנה עד שלוש שנים
|
הארן-מרקוביץ,ג'רי
|
אורנים 1985
|
ילדי הגן בחצר
|
האס, מלכה
|
אורנים 1985
|
ילדים מציירים
|
האס, מלכה
|
אורנים 1986
|
ילדים מתחילים לסמל בציור
|
האס, מלכה
|
אורנים 1986
|
פעוטים בפעילות גומלין עםסביבתם
|
האס, מלכה
|
אורנים 1989
|
פעוטות מתנסים בארגז גרוטאות
|
האס, מלכה
|
אורנים 1989
|
פעוטות מטיילים
|
האס, מלכה
|
אורנים 1990
|
פעוטות מתנסים בחומר חרסיתי,בגירים
|
האס, מלכה
|
אורנים 1990
|
פעוטות מתנסים במים, בארגז חול
|
האס, מלכה
|
אורנים 1992
|
צבעי ידיים לילדי הגן
|
האס, מלכה
|
המכון לפיתוח מבני חינוך ורווחה1994
|
גני ילדים: מדריך לתכנון
|
וינדזור אהובה, בהגן אילנה
|
אח 1996
|
לשחק עם תינוקות
|
זילברג ג'קי
|
אח 1996
|
לשחק עם פעוטות
|
זילברג ג'קי
|
אח 1996
|
לשחק עם בני שנתיים
|
זילברג ג'קי
|
איתאב 1994
|
מצבים אוטיסטיים אצל ילדים
|
טסטין פרנסיס
|
בץ 1992
|
חג וחגיגה לפעוטות
|
כהן, לאה
|
אח 1996
|
התפתחות המשחק
|
כהן, דויד
|
בץ 1992
|
אוגדן רעיונות להפעלה בגיל הרך
|
כפרי,ח. ארידן,ר
|
צ'ריקובר 2001
|
חינוך מיני לילדים קטנים מלידהועד גיל 10
|
להמן עדנה
|
פועלים 1980
|
בואו נשחק על באמת
|
לוין, ג, ניר,צ
|
פועלים 1985
|
גננות משוחחות
|
לוין, גדעון
|
פועלים 1986
|
פעוטות פעילים
|
לוין, גדעון
|
פועלים 1986
|
גן הילדים לטובת הילד
|
לוין, גדעון
|
פועלים 1991
|
להכיר עולם-על פעילותם של בניהשנתיים
|
לוין, גדעון
|
פועלים 1993
|
המשפחה, מעון היום וגן-הילדים
|
לוין, גדעון
|
דיונון 1993
|
לעבוד עם פעוטות
|
לוין, גדעון
|
אורנים 1994
|
על הלמידה הבלתי פורמלית
|
לוין, גדעון
|
אח 1996
|
תינוקות ופעוטות-מי מחנך אותם?
|
לוין,גדעון
|
בץ
|
משחקי ילדים
|
לוין, שרה
|
צ'ריקובר 1990
|
הילד המשחק
|
ליפצין, אורי
|
אורנים 1977
|
פעילות של פעוטות בבית הילדים
|
לפידות, עירית
|
חב' למתנסים 1990
|
התנסות בחומרי יצירה
|
מגדל,מ. פינס,מ
|
משרד העבודה 1994
|
ארגון סביבה חינוכית
|
מור,נועה ושות'
|
לדורי 1980
|
יסודות החינוך לגיל הרך
|
מקארתי מלודי ויוסטון ג'והן
|
איתאב 1995
|
ילדים מיוחדים – צרכים מיוחדים
|
מק'קורמיק מרי
|
לדורי
|
לימוד בדרך המשחק
|
מרזוללו,ג'. לויד,ג'
|
משרד החינוך 1992
|
בשבילי הגן א+ב : תוכנית עבודהלגן הילדים הממלכתי-דתי
|
ניסים רות
|
ואן-ליר
|
צעד בצעד, צד בצד
|
נמיר, ליילה
|
אח 2000
|
ילדים מציירים מתוך התבוננות -סדנא למורים
|
סמית ננסי ר.
|
המכון לפיתוח מבני חינוך ורווחה1995
|
גני ילדים בחינוך המיוחד- מדריךלתכנון
|
פלדמן נחמה ואבנר אשר
|
מא"ה 1994
|
אמנות הילד-הגשת חומרי יצירה
|
צרפתי, מרים
|
תוכנית שוורץ 1993
|
תכנית חינוכית איכותית לתינוקותופעוטות
|
קוגלמס/שמעוני
|
אח 1999
|
ילדים מתחת לגיל 5 מצייריםאנשים
|
קוקס מורין
|
אוצר המורה 1976
|
בני שלוש וארבע הולכים לגן
|
קראון, סילביה
|
אח 2000
|
תכנית חינוכית לילדים בגיל טרוםחובה: ללמוד כיצד ללמוד
|
קרטיס, אודרי
|
אח 2000
|
כיצד לטפל בבעיות תקשורת בקרבילדים בגיל הרך
|
קרסנר מיירה ורייט ג'אנט
|
אוצר המורה 1976
|
גן הילדים
|
ריד, קתרין
|
תכנית שוורץ 1987
|
טיפול יומיומי במסגרות חינוכיות
|
שמעוני/קוגלמס
|
תכנית שוורץ 1987
|
תכנון סביבת המשחק
|
שמעוני/קוגלמס
|
אח
|
משחק ספונטני בילדות המוקדמת
|
שרידן, מרי,ד.
|
מ. החינוך 1995
|
תכנית מסגרת לגן הילדים
|
**
|
מ. החינוך 1996
|
תכנית מסגרת לילדים מתקשים בגילהרך
|
**
|
האונ' הפתוחה 1979
|
שנות חיינו הראשונות
|
**
|
משרד החינוך 1988
|
אורח חיים דמוקרטי בגן הילדים
|
**
|
ואן-ליר 1991
|
ניצנים ראשונים
|
**
|
משרד החינוך 1995
|
כולנו יכולים-ילדות וילדים – עלההזדמנות השווה בגן הילדים
|
**
|