אח 2000
|
קידום התפתחות חברתית ומוסרית בגיל הרך – גישות יצירתיות
|
אדמס קרוליין, רימלי פטרישיה
|
משכל 1978
|
בגן הילדים כבר מאוחר מדי
|
איבוקה, מסרו
|
תל/ברנקו וייס 1996
|
אינטליגנציות מרובות בכיתה
|
ארמסטרונג, תומס
|
תל/ברנקו וייס 1996
|
אינטליגנציות מרובות
|
גארדנר, האוורד
|
מכון סאלד 1991
|
הבדלים בין המינים ביכולות קוגניטיביות בקרב ילדים
|
גנור יעל, סורל קאהן
|
אח 1998
|
טיפוח היצירתיות והדימיון בגילהרך
|
דאפי ברנאדט
|
תל/ברנקו וייס 1994
|
למד את ילדך לחשוב
|
דה-בונו, אדוארד
|
צ'ריקובר 1998
|
אפשר להכפיל את תבונת התינוק
|
דומן גלן, דומן ג'נט
|
פועלים 1984
|
חשיבתם של ילדים
|
דונלדסון,מרגרט
|
אונ' ת"א 1998
|
התפתחות תקינה של שפה
|
דרומי אסתר
|
אורנים 1990
|
פעוטים לומדים להשתמש בשפה
|
האס, מלכה
|
אורנים 1991
|
תינוקות לומדים-מתפישה להמשגה
|
האס, מלכה
|
אח 1996
|
לשחק עם פעוטות
|
זילברג ג'קי
|
אח 1996
|
לשחק עם בני שנתיים
|
זילברג ג'קי
|
אורנים 1996
|
ההתענינות – חשיבותה ללמידה
|
לוין, גדעון
|
אח 1997
|
רק משחק? תפקידו ומעמדו שלהמשחק בחנוך לגיל הרך
|
מויילס ג'נט
|
רשפים 1985
|
מונטסורי והילד שלך
|
מלוי, טרי
|
צ'ריקובר 1975
|
מה צריך ללמד תינוקות
|
פיינטר, ז'נבייב
|
בר-אילן 1985
|
ילד חכם יותר – הגמשה שכלית בגיל הרך
|
קליין, פנינה
|