"אתר הגיל הרך" אינו מספק מאמרים, שאלונים או כל חומר אחר מלבד אלה המתפרסמים באתר

מאפייני האינטראקציה החינוכית התיווכית והשפעותיהם על ילדים בגיל הרך

מאת: פנינה ש. קליין

 דע-גן, המרכז הארצי לקידום מתמטיקה, מדע וטכנולוגיה בחינוך הקדם יסודי

אב תשס"ח, אוגוסט 2008

במאמר תקציר של תוצאות מחקר שנערך לבדיקת היעילות של תוכנית ההתערבות בגישת הלמידה המתווכת . " נמצא כי התנהגותו החברתית של הילד בגיל הרך נבנית בעיקר על יסוד אינטראקציות חברתיות ומתרחשת כאשר מבוגרים (הורים, מורים ומטפלים) נענים ומגיבים לביטויי רגש של הילד משיימים אותם ( כלומר קוראים להם בשמם ). ומשוחחים עליהם עם הילד." מהממצאים עולה החשיבות רבה לתוכנית התערבות כזו לגילאים הצעירים.  

המאמר המלא

פנינה קליין

שיתוף ברשתות חברתיות:

תגובות (2)

כתוב/כתבי תגובה