מאת: פנינה ש. קליין
דע-גן, המרכז הארצי לקידום מתמטיקה, מדע וטכנולוגיה בחינוך הקדם יסודי
אב תשס"ח, אוגוסט 2008
במאמר תקציר של תוצאות מחקר שנערך לבדיקת היעילות של תוכנית ההתערבות בגישת הלמידה המתווכת . " נמצא כי התנהגותו החברתית של הילד בגיל הרך נבנית בעיקר על יסוד אינטראקציות חברתיות ומתרחשת כאשר מבוגרים (הורים, מורים ומטפלים) נענים ומגיבים לביטויי רגש של הילד משיימים אותם ( כלומר קוראים להם בשמם ). ומשוחחים עליהם עם הילד." מהממצאים עולה החשיבות רבה לתוכנית התערבות כזו לגילאים הצעירים.
המאמר המלא
ע"מ 93-117
ענבר שלום באישור בר אילן הוכנס קובץ PDF של המאמר